lördag 6 mars 2010

Utanför min dörr


God kväll!
Lördagen börjar dra sig mot sitt slut och Melodifestivalen - andra chansen står för dörren. Dagen har varit lugn med en fika hos goda vännerna.

Såg i tidningens väderprognos att den kommande veckan bjuder på plusgrader. Kan det vara så att våren äntligen knackar på. Om några månader kommer denna otroligt snörika vinter vara glömd. Inser därför att det är bäst att verkligen föreviga all snö så man inte glömmer hur det faktiskt var. Därför visar jag nu några foton tagna från min dörröppning.


 

Killarna älskar att vara ute och gräva i snön på eftermiddagarna när vi kommer hem.

Ha en mysig kväll!
Kram Therése

5 kommentarer:

  1. Häromdagen tömde jag min kamera och jösses vilken skillnad det var på snötillgång i början av februari och i slutet!:) Tur att man tagit så mycket kort på det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ojoj det rä verkligen mycket snö.
    Man inser det när man ser bilder på det.
    Låter härligt med plusgrader och vår på ingång.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Visst är det helt otrolig vad mycket snö vi har! Det känns nästan omöjligt att det ska kunna försvinna inom en snar framtid, men det blir nog vår ävan i år...

    Ha en skön söndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Våren är nog på väg, det känns så. Vi har ätit lunch i växthuset idag och jobbat ute på tomten med att ta ner ett par träd.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  5. Visst har vi mycket snö, fattar inte hur allt ska kunna smälta bort bara. Det ligger nog kvar långt in i juni;))
    Kram C

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!