söndag 14 mars 2010

Städa


God kväll!

Idag har jag städat i alla fall halva huset. Tack goa Sofia med bloggen Signe 1 för all städinspiration. För att göra städningen lite roligare har jag min "Housekeepers box" som jag hittade på Rusta för några år sedan. När nya tvättstugan/badrummet blir klar ska den få en finare plats än dagens intryckta i städskåpet.

Vilket härligt väder vi har. Har haft öppet sovrumsfönstret nästan hela dagen, och det var så skönt att få in den friska luften.

Kram Therése

4 kommentarer:

  1. Jag fick också lära mig att tycka om att jogga, har inte tyckt om det tidigare, nu kan jag längta efter att komma ut.
    Duktigt du städat! Borde jag också göra någon dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå där Therese
    Vilken ursnygg städbox!! :) En sån skulle man ha. Rusta glimrar ibland!
    Tack för lite vattkoppspepping. Behövs. Lilla skruttan har rumpan o snippan full av blåsor. Jag fick sitta med isbitar och hålla mot halva natten, och inatt verkar det inte blivit bättre... Själv är jag dunderförkyld. Klag klag klag... :)
    Hoppas din vecka blir bra!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Fräck Housekeeper box....Ja tänk att Sofia kan vara en sådan städinspiration hihi. Hon kan hon....Solen har lyst på oss hela dagen här.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  4. Den är superfin din städ box! En sådan skulle jag också vilja ha!!! Men den finns säkert inte kvar...

    Va duktig du har varit - här skulle också behövas ett riktigt vårröj:)

    Ha en go vecka - kram!

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!