söndag 21 mars 2010

Shopping och båtbesök

Hej!
 Den här helgen har helt och hållet gått i shoppingens tecken. Det blev ingen klädbytarmarknad igår, istället åkte vi på shoppingturné till två olika ställen. En hel del nya kläder till barnen inhandlades. Pojkarna behövde fylla på byxförrådet. Det var inte många byxor som hade hela knän så det var av hög prioritet. Men jag fick även shoppat lite till mig själv. Ett par rosa converse finns nu hemma hos mig!!


Vi hann även med ett litet besök hos båten. Isen börjar försvinna men ligger fortfarande kvar i vikarna. Det är lite svårt att föreställa sig att vi ska segla är om knappt två månader.

Idag har jag och maken haft ett barnfritt besök på IKEA. Vi köpte nya sängar till oss vilket vi var i stort behov av. Våra gamla sängar flyttades in i pojkarnas rum och dottern fick flytta från sin spjälsäng till en av brödernas växasängar. Bilder kommer när allt är klart.

Det är roligt att se att så många har hittat hit och även lämnat små söta kommentarer. Det tackar jag väldigt mycket för.

Kram Therése

8 kommentarer:

  1. Här har vi köpt nya skor till dottern och nytt regnställ till sonen. Inte för att han använder det så mycket, men han måste ju ha ett i fall att!:)
    Låter härligt med segling! Vi hade motorbåt när jag var yngre och ibland kan jag längta ut på sjön igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg! Rosa Converse - snyggt!!! Jag fattar inte vad det är med mig, men jag börjar gilla rosa mer och mer!:o

    Härlig bild! Men i dag känns våren (och sommaren) låångt borta. Har fått 2 dm nysnö idag:(

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag har själv inhandlat mig ett par gråa coverse:-))

    Låter som din helg har varit riktigt fab!:-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig helg med shopping. Det skulle jag också behöva men har bestämt att lugna mej till Köpenhamn över påsk.

    Det är helt otroligt det här med jeans till små herrar. Min son gör slut på dem fullständigt på ett kick!! Men det skall väl vara så...?

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  5. Äntligen fick jag tillfälle att gå in på din blogg, har tänkt göra det i flera dagar men inte fått tummen ur. Nu ska jag kika runt lite här hos dig, kul att du också gillar virkning!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Så roligt med shopping. Här blev det även lite shopping förra veckan men bara till barnen. Vissa perioder växer de mitt i allt ur alla kläder och hål på knäna har varannan byxa :( Härlig bild! Längtar till sommar och hav!

    SvaraRadera
  7. Det skall bli spännande att se hur det blir! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  8. God kväll! Vilken härlig helg ni verkar ha haft! Jag ser fram emot bilder på er fina säng! Ha en fortsatt trevlig kväll! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!