måndag 8 mars 2010

Award!


Hej kära bloggvänner!

Jag har fått en award av finaste Jenny med ljuvliga bloggen Hemma på Kråkered. Tack Jenny!
Det finns många som är värda denna award och många som redan har fått den. Väljer därför att inte skicka den vidare men ni ska alla veta att ni är värda den!

Sitter i soffan och njuter av lugnet. Barnen sover, mannen är bortrest till på fredag. Bara jag och datorn är vaken... *Fniss*

Stor kram till er alla. Jag är så glad för att ni hittar hit ska ni veta.
Therése

5 kommentarer:

  1. Säger som du, sötaste den är du värd, vad kul. Man blir ju så glad för awarderna.Hoppas att allt är bra.Ligger efter som sjutton med bloggen. Man tror man skall hinna med allt, suck ja så är det väl här i livet.
    Ha det så himla gott/ kram Anne

    SvaraRadera
  2. Låter som en lugn och skön kväll helt i min smak.
    Kul att du vill vara med och tävla hos mig.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Grattis till din award! Visst blir man glad!

    Hoppas allt är bra med dig! Jag har mailat:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Fin blogg du har!!
    Sov sött!!
    //Kram fr Norr

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!