onsdag 10 mars 2010

Längtar


Hej!

När jag sitter och tittar igenom mina bildmappar i datorn märks en sak tydligt - före och efter bloggstart. Före fotades mest familjemedlemmarna. Det finns inte många foton där inte någon av mina älsklingar syns. Efter att ha börjat blogga öppnades min fotografiska värld. Nu försöker jag hitta andra motiv och att se det vackra i allt som finns runt omkring mig. Till inspiration har jag alla ni underbara bloggerskor som är grymt duktiga på att fotografera. En ny kamera klättrar längre och längre upp på önskelistan.

Nu längtar jag till sommaren och havet.
Vad längtar du efter?

Kram Therése

5 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig! Kul att du gillar min blogg1 Det är kommentarer som din som gör att man vill fortsätta blogga och förbättra bloggen och göra den mysigare och mer inspirerande! Så underbart det måste vara att ha segelbåt. Vi bor nära havet och har en liten motorbåt. Det räcker dock gott för oss. Det är mysigt bara att tuffa ut och bada på en egen liten kobbe.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Jag längtar till våren!
    Tack för kommentaren angående kök. Man vill ju att det ska bli så bra som det bara går!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så sant gällande fotografering före och efter blogg. Häromdagen blev min hårdisk full och det berodde på alla bilder jag har sparat :) Nu längtar jag efter ny årstid och nya saker att fota ;) Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Åh, Vilken härlig bild, den får en verkligen att längta! Önskar dig en bra torsdag! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Hej! :)
    Jag längtar till vår och sommar, till den dag man första gången kan gå ut med bara ett linne och en tunn jacka :)

    Och jag längtar till jag har köpt mig en kamera så jag kan få fylla ut min nyskapta blogg lite :)

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!