fredag 19 mars 2010

Nya kläder


Hej!
Fredag igen och hela familjen är samlad! Jag laddar för en helg i shoppingens tecken. Det är klädbytardagar här hemma som brukar vara väldigt givande men det blir nog lite i vanliga affärer också.

Några har frågat vad det blev för klädinköp förra veckan och jag kan berätta att det fanns mycket snyggt. Till slut föll valet på ett par jeans som satt RIKTIGT bra och en ljusgrå cardigan (ser vitare ut på bilden) och ett par vita leggings.

Nu väntar några timmar på jobbet sen blir det fredagsmys!
Kram Therése

13 kommentarer:

  1. Så fina o snygga kläder du köpt! Hoppas att du får en trevlig o skön Fredag med mycket mys....Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  2. Snygga kläder, gillade jeansen och skulle behöva ett par jag också.
    Bra med bytardagar, det har jag också varit med på.
    Visst är det härligt med barnens alla pyssel!;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Perfekt med bytardagar! Gillar koftan! Vill ha lite vårnytt nu i härliga somriga färger!
    trevlig helg! Jackie

    SvaraRadera
  4. Härligt med fredagsmys samt lite shopping, energipåfyllnad som bara den, hihi...

    Ha en fin dag!

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  5. Finns mycket fint jag vill köpa men mindre, inget alls, att köpa för! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  6. Var på shoppingrunda idag och hittade lite kläder, det var skoj! :-)

    SvaraRadera
  7. Mmmm snyggt. Suck ja här går det def. inte i shoppingens tecken hihi. Hoppas att du hittar något fint. Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. Jag är så dålig på att köpa kläder, men jag kulle verkligen behöva en massa nytt.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Shopping kan man inte få nog av;) Snygga kläder du har köpt...hmmm...

    Ha det gott!!
    Kram C

    SvaraRadera
  10. Härligt att fylla på vårgarderoben.
    ´Kläderna var jättesnygga.
    Hoppas du har haft en fin helg.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Hur har helgen varit!? Blev det några fynd på klädbytardagen? Det du visar är himla snyggt! Klassiskt och fint!
    Jag har en liknande cardigan i svart!

    Vill oxå shoppa lite nytt, men jag tänkte bli av med magen först! Ännu sålänge få strumpbyxorna o mammatunikorna räcka....

    Tack för den fina kommentaren på min blogg!
    Idag e Julia på benen UTAN Ipren och det är första gången på en vecka! *Glädje*

    kram Nadja

    SvaraRadera
  12. Igår hamnade jag på rätt plats: hos släkting och på en vilostol ute i den starka värmen!
    :)

    SvaraRadera
  13. Shoping och lte nytt i garderoben är aldrig fel...
    Marielle

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!