torsdag 11 mars 2010

Ny garderob?


Hej!
Tack för alla fina kommentar. Varje besök och varje kommentar gör mig glad.

Ikväll ska jag på klädparty hos goaste kollegan C. Det är Capri Collection som ska visa upp alla deras fina kläder. Min garderob skriker efter lite nytt innehåll så för en gångs skull ska jag handla till mig själv och inte till barnen som det så lätt blir. Kanske blir det några av kläderna på bilden som får följa med hem till mig.
Ser fram emot en mysig kväll med trevligt tjejsnack.

Hoppas att ni alla får en trevlig torsdag.
Kram Therése

12 kommentarer:

  1. God morgon Therése!

    Va mysigt med tjejkväll och dessutom fina kläder! Hoppas du hittade något bra till dej - håller med dej om att ofta så går barnen kläder före mina egna.

    Läste ditt tidigare inlägg om fotograferandet och det är precis samma här. Förut var det bara bilder på människor - men det har förändrats ganska radikalt:)

    Ha det gott - kram kram!

    SvaraRadera
  2. Den vita toppen ser fantastiskt söt ut!
    klädparty det vore nåt det :)

    SvaraRadera
  3. Vårigt fräscha kläder ser det uta att vara.
    Kul med tjejkväll och samtidigt lite shopping.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Vilka snygga kläder!! Ha en jättetrevlig kväll o shoppa loss ordentligt nu;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilka fräscha vårkläder! Jag har en kollega på jobbet vars mamma jobbar med capri Collection. Ska nog kika på deras hemsida då dem verkar ha en massa fint att förgylla garderoben med! Nu när man förhoppningsvis snart är av med magen oxå.....*ler*
    Hoppas att det blir en mysig kväll med en massa tjejsnack och fina fynd!

    SvaraRadera
  6. Ja ibland behöver man unna sig själv något... men det är klart det är väldigt roligt att handla till barnen!
    Kram Marielle, Tack än en gång för ditt lilla besök!

    SvaraRadera
  7. Därligt att shoppa till sig själv ibland, det är ju annars lätt att man bara handlar till barnen. Jag gillade också den vita tunikan!:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, Vad mysigt o trevligt det lät med klädparty! Hoppas att du hittade något fint som passade dig, kläderna på bilden ser jättevåriga o fina ut! Ha en riktigt Trevlig Helg! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  9. Snygga saker! Säkert har många fått följa med dig hem;) Roligt med sådana partyn.

    Ha en underbar fredag!
    Kram C

    SvaraRadera
  10. Hoppas kvällen blev till belåtenhenhet!:-) Kanonfina kläder, hoppas du hittade nåt fint!!
    Ha en bra fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Kikar in och önskar dig en trevlig helg!
    Hoppas på sooool!

    Det finns en award till dig att hämta hos mig!

    Kram Nadja

    SvaraRadera
  12. Hej vännen såå mycket fina kläder helst den randiga tunikan! Ha det gott kram Maria

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!