lördag 13 mars 2010

Melodifestival


Hej!

Visar er ett av inköpen från gårdagens besök på Stora Holm. Jag har sett många fina små hus hos er andra och nu kom första hem till mig. Men inte den sista!

Idag väntas besök på soptippen och på Återbruket. Det förstnämnda för att slänga gamla trasiga fotbollsspel och lite annat smått och gott som rensats ut. Det sistnämnda för att leta efter en gammal dörr som vi kan göra om till sänggavel à la senaste numret av Allt i hemmet. Dock kommer den att målas helvit och inte slipas ner då det är mer vår stil.

I kväll vankas det Melodifestivalfinal. Killarna går i spänd förväntan för att de för en gångs skull ska få sitta uppe och titta på den. De brukar annars stoppas i säng innan så att framförallt mamma får se det i lugn och ro. Men är det final så är det. Jag håller tummarna för Anna Bergendahl men Salem al Fakir är också bra.

Hur ser din lördag ut?

Kram Therése

4 kommentarer:

  1. Skönt att bli av med gipset!
    Vi skulle firat min mamma idag, men hon är förkyld så nu blir det en lugn lördag här hemma istället.
    Mycket bandy blir det också. Maken och sonen är och tittar nu och sedan blir det nog bandy på tv senare i em.
    Ha en bra lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Therése!

    Vilket fint hus du köpt - jag vill oxå åka till Stora Holm.

    Va kul att ni skall ut och leta dörr/sänggavel. Vi har också en gammal dörr som sänggavel:)

    Här är annars en ganska lugn lördag. Barnen har lite kompisar. I kväll blir det melodifestival hos ett par goda vänner.

    Ha det gott - kram kram!

    SvaraRadera
  3. Finfint hus!
    Här har jag o storprinsen bakat cupcakes. Nu väntar melodifestivalen.
    Trevlig kväll!
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  4. Jag är nu nog den sista som INTE har något hus;) Får kanske göra något åt saken för de är ju såå fina.

    Ha en trevlig kväll!
    Kram C

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!