tisdag 9 mars 2010

Rosa...


Hej!

Känner ni hur våren gör sitt intåg. Idag när jag lämnade jobbet var det 5 plusgrader och snön fick en härlig dagsmeja. Tänka sig att vintern faktiskt börjar ge vika!

Hemma hos oss har jag hjälpt våren lite på traven. Min rosa vaxduk från Stoff&Stil har fått komma fram ur vinteridet och likaså de rosa ljusmanschetterna till min Cultljusstake. Min rosa tekopp har flera gånger varit oroväckande nära en resa till soptippen men har funnit nåd. Jag har en likadan på jobbet och lyckas ofta matcha dem med någon rosa överdel.

Ha en fin kväll!
Kram Therése 

10 kommentarer:

  1. Hihi kan se dig framför mig med matchande kopp och topp.
    Älskar rosa och färgen ger verkligen en vårkänsla.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  2. Att matcha kopp och topp - det är inte dåligt!! Vad härligt vårigt det ser ut med rosa!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Jag känner att våren gör sitt intåg....Sååå skönt. Härlig vårduk, skulle gärna ha en. Snyggt med kopp och överdel matschandes hihi...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  4. Tur att du sparade koppen, så den matchar till det rosa. Har också börjat gilla rosa, riktif vårfärg.

    Kram C

    SvaraRadera
  5. Har en likadan vaxduk, men i grönt. Härligt med det rosa, även om jag har lite svårt för den färgen hemma hos oss.
    Inte dåligt att matcha koppen med kläderna!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej goa bloggvän! Så fint du har det med rosa hemma hos dig, ser så vårigt och härligt ut! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  7. VAd fint det blev med rosa hos dig ! Jag kan inte riktigt få ihop det med rosa hos mig...vet ej varför...Det ser iallafall mycket fint ut hos dig ! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Ja nu verkar det faktiskt som om våren är påväääg, så lovely!!:-)

    Fin bild!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Va fint! Älskar rosa!
    Tyvärr är jag den enda i en familj på 3 grabbar som gör det.
    Men rosa blir det även här hemma.. så småningom om.. i lagom mängd.. :)
    Ha en fortsatt trevlig vecka!
    Kram
    Milla

    SvaraRadera
  10. Tack för ditt lilla besök! ser att även du fastnat för den våriga nyansen rosa... Härlig bild!
    Marielle

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!