tisdag 16 mars 2010

Inlånad fotograf



God kväll vänner!

I söndags fick den blivande fyraåringen här hemma till sin stora glädje låna sin mammas kamera. Nu när jag tittar i genom alla de 50 kort han lyckades ta på ca 10 minuter börjar jag undra vad det egentligen är han har fotat. Finns det något i mitt hem som ser ut så här??? Har du någon bra idé vad det kan föreställa?

Idag har jag känt mig piggare men nu när barnen har somnat (tack och lov är de inga kvällsmänniskor) gör sig halsen påmind igen. Det får bli en stor kopp med thé framför Mästarnas mästare sen.

Okej för den nyfikne så kommer nu facit. Snäll som han är lille F så slipper mamma gå runt och studera sitt hem för att klura ut vad det är han har fotat.


Ha en mysig tisdagskväll!
Kram Therése

4 kommentarer:

  1. Kul att låta barnen ta kort ibland. När vi gifte oss i höstas fick barnen låna min kamera under tiden fotografen tog kort på mig och maken och en del kort är verkligen jätte fina. Och annorlunda mot om jag tagit dem!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre idag...Hihi hann han ta 50 kort, herregud. Ja men vet aldrig vad man hittar i kameran.

    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Hoppas du känner dej bättre? Och visst är det härligt med sådana där mästerfotografer...:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha! Spännande som sagt att se vad lillen lyckats fota på egen hand! Det blev en hel del!
    Skrållan har fåttlåna min kamera oxå, men jag har lyckats begränsa henne till ett fåtal bilder....*skratt*
    Idag tog hon fram en kudde o sa " mamma ta kortpå kudden! Jag lägger den här..." man kan ju undra om inredningsintresset från mamma har smittat av sig.....

    Ha en fin dag i solen!
    Kram Nadja

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!