söndag 28 februari 2010

Barnakuten och IKEA


Hej!

Helgen börjar gå mot sitt slut. Den har varit relativt lugn, även om den inte riktigt blev som jag hade tänkt. Igår fick jag och sonen åka till barnakuten eftersom hans gips hade gått sönder under foten. Jag fasade för denna resa och tänkte att vi blir sittande där i 5-6 timmar. Men tji fick jag. Efter en timma var vi på väg hem igen. Det kallar jag riktigt bra service. Nu är det knappt två veckor kvar, sen ska gipset bort! Hela familjen längtar!

Idag blev det en tur till IKEA. En hel del inspiration samt välfyllda magar fick vi med oss hem. Plus lite tavellister samt en och annan lampa.

Nu önskar jag er alla en trevlig vecka.
Kram Therése

6 kommentarer:

  1. Bra när det går fort på sjukhuset! Och skönt att det snart ska bort.
    Kul med IKEA-besök också! Vi måste planera in ett vi också då vi ska beställa nytt kök.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är så underbart trevligt att åka till IKEA med ungarna. Så skönt när allt är anpassat efter dem. Snacka om smart koncept... Skönt att det gick bra med sonen.
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Therese!
    Vad skönt att ni slapp sitta i flera timmar på akuten! Min syster fick oxå åka in idag då hennes lilla Vera ramlade från barnstolen o slog i huvudet rejält. Som tur var var det inget allvarligt visade det sig. när jag ser bilden från ditt fönster blev jag väldigt nyfiken på var du bor, det ser nämligen ut som där jag bodde som tonåring och där mina föräldrar bor kvar. Börjar det på Ä?? :)

    Ha en trevlig vecka!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Ja, visst är världen liten:) Ja, mina föräldrar bor kvar, de bor bredvid vårdcentralen! Min bror o hans sambo budar just nu på ett hus i ditt område:)

    Är du uppvuxen i Ä eller har du flyttat dit på senare år?

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det gick bra på sjukhuset. Ibland blir man överraskad!

    Ikea är alltid kul, var där i lördags en lite sväng:)

    ha en bra vecka!

    kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Hej Therése och tack:)

    Va skönt att det ordnade sej med sonen. Jag har även hört andra som säger att det går mycket snabbare på akuten nu sedan alla vårdcentraler konkurrerar = mycket bra!

    Kul med Ikea - dit måste jag till helgen.

    Ha det gott - kram

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!