torsdag 18 februari 2010

Köpförbud


Hej!

Idag går tvättmaskinerna för fullt här hemma. Vi håller på att renovera vår tvättstuga och det gör att det under perioder är svårt att få tvättat något och ni kan tänka er hur det blir med tre småbarn och en snickare i huset. Mycket tvätt blir det. Nu när det är sportlov passar jag i alla fall på och jag börjar ana botten i några av tvättkorgarna.

Brukar ni falla för erbjudanden i affären. Det gör jag. ICA har under det senaste året ganska ofta haft erbjudandet köp 5 Via-produkter för 100 kr. Eftersom det är vårt favorittvättmedel så har jag ju självklart passat på. Men nu har min man sagt ifrån. Inte ett tvättmedelspaket kommer över tröskeln till vårt hem förräns allt tvättmedel är använt. Jag förstår inte vad han pratar om...

Stora kramen!
Therése

6 kommentarer:

  1. Haha jag är också expert på att nappa på alla erbjudanden även om jag inte behöver sakerna just då. Blir ganska mycket onödigt i skåpen med andra ord ;-)
    Ha en riktigt fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej Therése!
    Hihi, det ser ut som du har tvättmedel så det räcker ett bra tag;)

    Jag kommer o tänka på min sambos gamla mormor i Värmland. Hon har dille på att köpa kaffe med rabattkuponger, hon har hela skafferiet fullt:)

    Ha det bra!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja men det är väl perfekt att ha ett litet lager! Tvättmedlet brukar alltid ta slut när jag väl kommer igång att tvätta och vill köra några maskiner...

    Och jag är likadan, faller ofta för erbjudanden i affären. Man måste ju passa på!;)

    Tack snälla för svaren! Vi kommer ha en hel massa frågor, hoppas du inte tröttnar... Priserna lät i alla fall bra mycket bättre än 20 000/kvm!

    Måste fråga, visst finns det 2 företag som heter nåt med Åtvidaberg och sysslar med taklyft? Är lite förvirrande...
    Kan vi maila lite frågor senare? Säg till om det blir för mycket! Vi kan ju vända oss till företaget direkt så klart, om du tröttnar på att vara budbärare! Känns dock som om vi får väldigt bra information av dig och dessutom snabbt och lätt! Dom borde ge dig provision!;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Hihi det var ett ordentligt förråd!!!
    Men jag gör som du passar på när det är bra pris.
    Nu skulle dock en ride behövas då det börjar bli tomt i mitt något mindre än ditt förråd .
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  5. Hahaha verkar som att du gillar tvättmedel. Dom ljusstakarna har jag med, med stjärnor.
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  6. Jag gör likadant och här kör vi också med VIA!:)
    Det är inget fel på facebook och jag börjar bli mer och mer sugen på att ansluta mig. Är bara rädd för att maken får spel på mig, då jag redan sitter en hel del framför datorn!:)
    Kul att se min blogg i din länklista! Hade tänkt fråga om det var ok om jag la till din i min!:) Nu gör jag det.
    Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!