fredag 26 februari 2010

Nu är det fredagsmys!


Hej!

Tack för alla gulliga kommentarer jag får. Jag blir så glad.

Nu kan jag väl i alla fall få säga att det är vår ute. Snön rasar från taken, det slaskar och är stora vattenpölar överallt. Och det är faktiskt ljust ända till 17.30. Jag njuter!

Väntar hem hela familjen som har varit spridda på jobb och Lek-& busland under dagen. Nu ser jag fram emot att få fredagsmysa med goda mackor, popcorn och Pokemonfilm.

Ha en underbar helg!
Kram Therése

3 kommentarer:

  1. Här töar det också och grannen har varit ute och letat fram gatubrunnen utanför våra hus.
    Här är det också fredagsmys, fast bara jag och dottern då maken är på fest med jobbet och sonen tränar bandy.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, här regnar det tom! Men jag tror det ska frysa på igen och då blir det mindre roligt... Men det är ju en början, nångång måste det ju bli vår!

    Ha en mysig fredag, vännen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Lite sol nu så är vi hemma! Våren är heeeelt klart påväg. Trevlig kväll!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!