onsdag 17 februari 2010

Shopping och Rubiks kub


Hej!

Tack för alla fina kommentarer. Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Idag har jag lyxat till det med egentid på stan och bara handlat kläder till mig själv. Det var längesen kan jag berätta. Min underbara man gav mig ett presentkort på Åhléns i julklapp och idag var det dags att shoppa loss. Hittade en hel del fint men
det blir en tur till i den här veckan för att byta lite som inte kändes helt "jag".
Hittade Rubiks kub hemma hos min mamma när jag hämtade barnen. Den fick följa med hem och nu har jag gett mig den på att lära mig att lösa den. (Fick med mig en lapp med lösningen men det behöver vi inte prata högt om. *Fniss*)
Kram Therése

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har! Riktigt mysig! Semlan i ett tidigare inlägg såg ju smarrig ut! ;) Lycka till med kuben! Du får återkomma med resultatet snart!

    Kram Emma!

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!