tisdag 16 februari 2010

Tillbaka igen!

Tankar vid köksbordet...
Hej!
Har under några veckor gått och funderat över vad jag vill göra med mitt bloggliv. Jag gillar det verkligen och det ger mig så otroligt mycket men jag kände att kraven började smyga sig på. Prestationsångest är väl ett ord som passar bra i sammanhanget. Dessutom kände jag att jag hade spritt ut bloggen till min omgivning på ett sätt som fyllde mig med ännu mera krav och krav är något jag inte vill leva med just nu.

Jag vill inte sluta blogga för jag vill ge tillbaka lite av allt det underbara jag får av er alla fina bloggtjejer där ute. Därför fortsätter jag blogga på min gamla försöksblogg. Namnet känns mer som jag och syftet med bloggen är att här ska bara finnas saker som får mig att må bra. Jag kommer verkligen tänka mig för innan jag lämnar ut bloggen till andra runt omkring mig. Jag hoppas att ni som följde mig på min gamla blogg spikskruvochdrommar.blogspot.com vill hälsa på mig här i stället.
Kram
Therése

4 kommentarer:

  1. Klart jag följer med dig hit!:) Kommer du att ta bort den andra? Jag har inte lämnat ut min blogg till så himla många, men vissa har hittat den ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Var lite snabb!:)Stackars sonen! Här ringde sonen hem när de kommit upp och mådde illa och hade huvudvärk. Tror dock att det berodde mycket på all spänning som då släppte och lite trötthet. Igår var han nästan som vanligt och startade dagen med kuddkrig med kusinerna!:)
    Nu har vi bestämt att vi ska försöka komma upp till fjällen resten av familjen nästa år!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad kul att höra från dig igen! Går det bra att lägga till den här bloggen istället på min lista? Fortsätter gärna följa dig!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!
    Vad kul att höra från dig igen! Självklart följer jag dig gärna här i stället. Frågar samma som Pernilla, går det bra att jag lägger till den här bloggen på min lista istället?

    Ha en trevlig eftermiddag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!