lördag 14 januari 2012

Egentid

Vad är det med den här årstiden och med mina bloggförsök? I vilket fall som helst ska jag nu verkligen ge det ett ordentligt försök. Jag är ofta väldigt hård mot mig själv men när jag bläddrar igenom bloggen som jag inte besökt på länge känner jag mig stolt. Här vill jag skriva om allt som får mig att må bra. Jag vill segla genom livet med solfyllda segel med mina tre fantastiska barn och min älskade man.

Idag har jag bakat goda baguetter till frukost, sprungit längre än jag gjort på länge och myst med mellansonen i leksaksaffären. Som småbarnsförälder till tre barn är det ibland svårt att ge egentid till dem men desto mysigare när det blir av.

1 kommentar:

  1. Kul att höra ifrån dig igen!:)
    Jag springer också en del och med äldre barn är det lättare att få in det i vardagspusslet också.
    Hoppas att du kommer igång med bloggandet igen!
    Kram

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!