fredag 2 april 2010

Kuddar


Hej!

Jaha då var det långfredag. Avslutade torsdagens jobbdag med ett möte och lyckades totalt glömma bort att det var ledigt idag. Fick en positiv överraskning när alla önskade Glad Påsk och "Vi ses om en vecka". Vet inte om det tyder på att jag går helt upp i mitt jobb eller på att jag just nu är så disträ att jag glömmer det mesta. Jag tror mest på det senare alternativet.


Har sett alla fina kuddar som alla andra har i sina soffor och insett när jag tittar runt här hemma att här finns inte en enda vettig prydnadskudde. Däremot en mängd filtar. Men frestelsen blev för stor så nu finns det några kuddar i soffan. *Fniss*

Nu ska jag och barnen åka ut till båten för att se hur det går för maken med avtäckningen. Hoppas kunna njuta av lite härligt solsken och vågskvalp.

Ha en härlig låååång fredag.
Kram Therése

13 kommentarer:

  1. Fiina kuddar!!:-)
    GLAD PÅSK till dig och din familj! Hoppas helgen blir underbar!
    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  2. Fina kuddar!:)
    Ha en härlig påsk nu!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kuddar du har i soffan!
    Önskar dig en riktig skön o Glad Påsk!
    Kram C

    SvaraRadera
  4. Jätte fina kuddar!! Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  5. De där kuddarna är så fina!

    :*¨¨*:♥ GLAD PÅSK♥:*¨¨*:

    Önskar Maud

    <Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Superfina kuddar du köpt!!

    Önskar dig och din familj en fortsatt trevlig påskhelg:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Så snygga kuddar....Önskar dig en riktigt Glad Påsk! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Jättefina och mysiga kuddar!! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vilka snygga kuddar!!

    Hoppas du har en riktigt skön påsk med god mat och mycket godis och firar tillsammans med famlij och goda vänner :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Såååå fina kuddar!!!

    Hoppas ni haft en skön påskhelg? Har faktiskt tänkt på er för jag vet att ni skulle täcka av båten :) "Här blir ingen avtäckning förrän badrummet är klart har jag sagt." Men idag är det klart, så nästa helg skall vi också börja greja med båten:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  11. Vad härligt det låter, att få åka till havet! Och jag kan tänka mig att det har varit toppen denna helgen med det superduper härliga vädret.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!
    Självklart får vår lilleman vara med i din finfina blogg. Är superstolt över få vara era vänner! Vi ses på fredag med stora kikaren med å så kameran förståss.

    Påskekram Anna

    SvaraRadera
  13. Hej, Vilka fina kuddar! Jag gillar budskapet "Livet är här och nu", så himla mycket. Skulle vilja köpa en tavla med det.. Får jag fråga var du har hittat kudden?

    /Anna

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just Du vill skriva en rad här hos mig. Tack!